niedziela, 17 stycznia 2010

w poszukiwaniu czegoś na miarę MILLENIUM

Ehh, skończyłam czytać trylogię Larssona i ogarnął mnie smutek...Bynajmniej nie dlatego, że mi się nie podobało! Ba! Książki rewelacyjne i godne polecenia! A smutek dlatego, że pewnie minie sporo czasu zanim trafię na równie fascynującą lekturę. Przeglądając wirtualne zbiory empiku, znalazłam coś co zapowiada się ciekawie:

1.Utracona K.Fossum - już zaczęłam i muszę przyznać, że jest okej, moja ciekawość rośnie ze strony na stronę i już mam swoje typy... tym razem mordercą nie jest pies sąsiada ;)
2. Księga zmarłych P.Cronwell
3. Mały smakosz A.Karmel- coś dla mojego niejadka, na razie nie odważyłam się na żaden przepis... ale to kwestia czasu

Może macie jakieś sugestie odnośnie ciekawego kryminału?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz